English Czech republic English English English Slovak republic English Romania English

Informácie


Informácie o audítorských postupoch, procesoch na vydanie, zamietnutie, udržiavanie, obnovovanie, pozastavenie, obnovenie alebo odobratie certifikátu alebo rozšírenia alebo obmedzenia rozsahu certifikácie, použitie ochrannej známky alebo loga certifikačného orgánu a certifikačnej značky alebo loga možno nájsť v DOHODE O CERTIFIKÁCII. Všetky žiadosti o informácie, všetky odvolania a sťažnosti týkajúce sa certifikačných činností, za ktoré CVI, s.r.o. (ďalej CVI) zodpovedá, musia byť doručené písomne na adresu:

CVI, s.r.o.
MPČĽ 3170/31
058 01 Poprad
Slovensko

alebo emailom na adresu: cvi@cvi.sk

CVI poskytuje na základe žiadosti informácie o:

  • geografických oblastiach v ktorých pôsobí;
  • stave danej certifikácie;
  • mene, príslušnom normatívnom dokumente, rozsahu a geografickej polohe (mesto a krajina) konkrétneho klienta.

  • Aktuálne informácie o rozsahu akreditácie môžete ľahko získať na vyžiadanie. Ďalšie verejne dostupné informácie možno nájsť na tejto webovej stránke.


    Politika nestrannosti

    CVI, s.r.o., ako certifikačný orgán systémov manažérstva, vyhlasuje, že

  • chápe dôležitosť nestrannosti pri vykonávaní činností súvisiacich s certifikáciou systému manažérstva,
  • riadi konflikt záujmov, zabezpečuje objektivitu svojich činností súvisiacich s certifikáciou systémov manažérstva
  • bude udržiavať proces certifikácie čo najjednoduchší a najzrozumiteľnejší pre zákazníkov,
  • sa bude usilovať predchádzať sporom so zainteresovanými stranami a ich sťažnostiam.

    Vrcholový manažment certifikačného orgánu sa zaväzuje

  • k zabezpečeniu nestrannosti činností súvisiacich s certifikáciou systémov manažérstva na všetkých úrovniach,
  • k vytvoreniu, implementácii a udržiavaniu systém manažérstva podľa normy ISO/IEC 17021-1.
  • umožňovať prístup k službám certifikačného orgánu všetkým žiadateľom.

    Odvolania a sťažnosti

    Všetky žiadosti o informácie, všetky odvolania a sťažnosti rieši CVI podľa svojich interných predpisov promptne rešpektujúc princípy nestrannosti a diskrétnosti.
    Zásady riešenia odvolaní a sťažností klientov a certifikovaných subjektov sú uvedené v DOHODE O CERTIFIKÁCII
    Podanie, preskúmanie a rozhodnutie o odvolaniach nevedie ku žiadnym diskriminačným činnostiam proti predkladateľovi odvolania.
    Po overení oprávnenosti odvolania / sťažnosti informuje CVI, ak je to možné, predkladateľa o prijatí, resp. neprijatí odvolania / sťažnosti. CVI na požiadanie informuje vo vhodnom čase predkladateľa aj o postupe vo vybavovaní odvolania / sťažnosti a o výsledku.
    CVI spolu s klientom a predkladateľom sťažnosti určí, či, a ak áno, potom v akom rozsahu sa zverejní predmet sťažnosti a jej riešenie. Ak sa nepodarí dosiahnuť dohodu, rozhodne CVI jednostranne.




  • Kontakt

    • CVI, s. r. o.
      MPČĽ 3170/31
      058 01 POPRAD
      Slovensko
    • Telefón:
      +421 944 013 365, +421 948 037 277
    • E-mail: cvi@cvi.sk